joannahh.blogg.se

Årets sista dag

Kategori: Allmänt

När det är nyårsafton brukar jag tänka "ojojoj det känns ju som igår det var förra nyårafton, vad tiden går fort, har ett helt år bara runnit förbi utan att jag hunnit med, osv.."
 
Men idag tycker jag det känns fruktansvärt länge sen det var nyårsafton förra gången. Jag undrar nästan om jag möjligtvis missade att det varit en nyårafton däremellan och det gått två år sen sist? Minst! Fortsätter det såhär kommer jag känna mig som 35 år nästa gång det är dags, osv...
 
Nu ska jag göra det bästa av årets sista dag. GOTT NYTT ÅR till er alla som jag vill vara nära med som jag nu är långt ifrån. Och till alla andra naturligtvis!
 
Coco och gänget hälsar!
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej älsklingen!
    Vi önskar dig och hela gänget där nere en riktigt fin nyårsafton. Lycka till på showen ikväll!

    2012-12-31 | 11:24:20
  • Pandy säger:

    Åh FinJainsy!! <3!!
    Nästa gång vi ses är det du och jag och Coco som går samman och brakfirar 300 år...

    2012-12-31 | 11:43:25
    Bloggadress: http://pandy.webblogg.se
  • Paps säger:

    Gott Nytt År till dig också gumman!
    Há det jättebra! Du är bäst!

    2012-12-31 | 12:49:16

Kommentera inlägget här: