joannahh.blogg.se

Kick Down

Kategori: Allmänt

Vi har haft säsongens Kick Down. Vi var ute med en båt hela dagen och vi såg vilda DELFINER!!! Fyra stycken, så himla fina. Min (och de flesta andra åtta-åringars) dröm om att bli delfinskötare, väcktes nästan till liv igen.
 
Jag gjorde ett test-dive, när man dyker med instruktör, för tredje gången. Det häftigaste hittills faktiskt. När vi kom ner på tog vi av oss simfötterna och gick på botten. Det var som att gå på månen, viktlöst. Kvällen spenderade vi på Farsha, innan vi åkte vidare till Naama Bay.
 
Jag måste fylla på min internetsticka innan jag kan lägga upp fler bilder. Men då ska ni få se vad Farsha är för ställe.
 
Gissa vad jag hade på mig om inte ett delfin-linne?! Antar att jag undermedvet kände på mig att vi skulle stöta på dessa varelser ute på havet. Men det kan också eventuellt varit en tillfällighet.
 

Kommentarer

  • Paps säger:

    Wow! vilken dröm att få uppleva vilda delfiner!!!!

    2013-04-03 | 08:27:26

Kommentera inlägget här: