joannahh.blogg.se

Emma och Sanna och Semlor

Kategori: Allmänt

För det första: Idag fylller min bästa Emma hela 21 år!!!!! Jag önskar att jag kunde vara hemma och fira den här dagen med dig och alla andra. Jag inte när vi ska kunna träffas nästa gång. Men jag vet att när vi väl gör det kommer det att bli bra. Love.
 
För det andra så skypade jag med mitt hjärtegull Sanna igår, så välbehövligt. 
 
Och för det tredje så tycker jag själv att jag tajmat in min hemresa så himla lägligt. Jag åker hem på torsdag, den 14 feb. Alltså på alla hjärtans dag. Den 10 är det semeldagen. Vilket betyder att det kommer finnas kvar massor av SEMLOR till mig när jag kommer hem! Nöjd.
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jag har bakat egna jättegoda semlor!

    Svar: Yeeey! :D
    Joanna

    2013-02-08 | 18:50:23

Kommentera inlägget här: