joannahh.blogg.se

Sverige

Kategori: Allmänt

Vilken vecka! Familj, vänner, släkt, katter, grannar, kusiner och bäbisar gjorde den till den bästa.
 
Nu är jag tillbaka i verkligheten... eller så är jag borta från verkligheten. I Sharm el Sheikh är jag i alla fall.
 
Men bara en liten stund till. Ikväll åker jag till Hurghada på utbildning för att lära mig om det nya konceptet till sommarsäsongen. Utöver aktiviteter som jag har nu kommer jag också ha det nya Hangout. Mer om det när jag vet mer om det.
 
Trodde aldrig jag skulle uppskatta att använda vinterkläder, men det gjorde jag.
 
Hjärtfika den 14:e.
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Veckan var den bästa sedan vi senast träffades! Det är så himla underbart när vi alla fyra är tillsammans. Lycka till i Hurgada.

    2013-02-23 | 19:11:31

Kommentera inlägget här: